arjanenannelie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Annelie

Reacties

Reacties

John Habraken

Op onze reis zochten wij regelmatig een internetcafé op om alle lieve mailtjes te lezen. Nu zijn wij thuis en gaan jullie backpacking rond. Wij kijken uit naar nieuwe berichten en foto's.
Goede reis en heel veel plezier.
Nicolette, John en teh kids.

Ruben

Hey,

Hoe was de vliesreis? Was het een beetje uit te houden? Ben heel erg benieuwd naar de eerste foto's en verhalen.....

Groeten, Ruben

steph

heeeeeey avonturiers!!

Nog gen week voorbij en nu al veel gedaan en gezien. Coole foto's hoor. Ben jarloers..hahaha
Heeeeeeeeeeeel veel plezier en we wachten weer op het volgende verhaal

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii groetjes steph

Ad en Elly Verhagen

Lieve Annelie en lieve Arjan,
Wat geweldig dat wij op deze manier jullie belevenissen kunnen meemaken. Terwijl jullie zo ver weg zijn.
Het is zo leuk om de foto's te zien en de verhalen te lezen.
Wij verheugen ons al op de volgende avonturen.
Lieverds, veel kusjes van papa en mama
.

Ruben

Yo yo, Super zeg die vakantie van jullie! ! !
Ik zal Maandag wel gewoon gaan werken hoor....

Heel veel plezier......

Ruben

Helene

Hee Lie en Arjan,
Leuk om zo te lezen wat jullie allemaal meemaken!
IK benieuwd naar de volgende verhalen.
Helene

Roland

De techniek staat voor niets tegenwoordig. Mooi om te lezen wat jullie allemaal mee maken. En al gelijk de foto's (hele mooie trouwens) erbij.

Ga je bij terugkomst ook een boek (reis verslag) schrijven?

Groetjes
Roland Ursula en de kids.

sacha

Hoi hoi,

jullie zijn echt vertokken zeg! En al meteen zo veel moois te zien. Ik hoop dat jullie super genieten van al het moois en van elkaar. Het lijkt alsof jullie een programma aflopen alsof jullie drie weken op vakantie gaan. Mijn ervaring en wijze raad is: Gooi af en toe het tempo ook even omlaag anders houd je het niet 4 maanden vol! Maar het klinkt allemaal erg goed en ik zal jullie zeker volgen. Ik neem ook een biertje op jullie als ik in australie ben. Dikke zoen Sacha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!