arjanenannelie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Annelie

John Habraken

Op onze reis zochten wij regelmatig een internetcafé op om alle lieve mailtjes te lezen. Nu zijn wij thuis en gaan jullie backpacking rond. Wij kijken uit naar nieuwe berichten en foto's.
Goede reis en heel veel plezier.
Nicolette, John en teh kids.

Hey,

Hoe was de vliesreis? Was het een beetje uit te houden? Ben heel erg benieuwd naar de eerste foto's en verhalen.....

Groeten, Ruben

steph

heeeeeey avonturiers!!

Nog gen week voorbij en nu al veel gedaan en gezien. Coole foto's hoor. Ben jarloers..hahaha
Heeeeeeeeeeeel veel plezier en we wachten weer op het volgende verhaal

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii groetjes steph

Ad en Elly Verhagen

Lieve Annelie en lieve Arjan,
Wat geweldig dat wij op deze manier jullie belevenissen kunnen meemaken. Terwijl jullie zo ver weg zijn.
Het is zo leuk om de foto's te zien en de verhalen te lezen.
Wij verheugen ons al op de volgende avonturen.
Lieverds, veel kusjes van papa en mama

Ruben

Yo yo, Super zeg die vakantie van jullie! ! !
Ik zal Maandag wel gewoon gaan werken hoor....

Heel veel plezier......

Helene

Hee Lie en Arjan,
Leuk om zo te lezen wat jullie allemaal meemaken!
IK benieuwd naar de volgende verhalen.
Helene

Roland

De techniek staat voor niets tegenwoordig. Mooi om te lezen wat jullie allemaal mee maken. En al gelijk de foto's (hele mooie trouwens) erbij.

Ga je bij terugkomst ook een boek (reis verslag) schrijven?

Groetjes
Roland Ursula en de kids.

sacha

Hoi hoi,

jullie zijn echt vertokken zeg! En al meteen zo veel moois te zien. Ik hoop dat jullie super genieten van al het moois en van elkaar. Het lijkt alsof jullie een programma aflopen alsof jullie drie weken op vakantie gaan. Mijn ervaring en wijze raad is: Gooi af en toe het tempo ook even omlaag anders houd je het niet 4 maanden vol! Maar het klinkt allemaal erg goed en ik zal jullie zeker volgen. Ik neem ook een biertje op jullie als ik in australie ben. Dikke zoen Sacha